följ mig...

söndag 27 april 2014

TACK FÖR IGÅR!!!!

Vilken kväll det blev. På Incontro.
Så mycket folk, så mycket prat och så mycket kärlek och så mycket skön musik.
Förlåt alla ni, som jag inte hann prata med, som jag tänkt. Men det värmde i hjärtat att se varenda en av er!!!
Det bjöds på modevising. En strålande auktion, där Lydias fantastiska tavla var en av objekten. Blandat med presentkort på ögonfransförlägnining, löpkurser, gymkort och massor av annat skoj!!
Och sedan blev det musik"!!
För vår skull var de där och sjöng" Tack Tack Tack!!!!!
Mer info på hemsidan i morgon och här på bloggen också så klart :-)))
Ni vet ju hur lätt jag blir star-struck :-)))) Men fatt ni ? han kom och sjöng sina klassiker bara för våran skull!!!! 
Åh så kom det en massa snygga fina glada och sprudlande modeller, kerstin kom förbi också. Men lite senare. Hon är också modell och är gift med Åke som typ, räddade livet på mig på Medoc marathon, genom att hålla mig sällskap de sista 3 km. :-))


What a surprise. Super söta och gulliga och hjälpsamma Kristina svepte förbi från Stockholm. Hon jobbar på förlaget som skall ge ut vår bok. Om mitt projekt!

Anna med auktionsförättaren (som jag glömt namnet på, förlåt!!!!!)
Auktionen gick kanon, resultatet redovisas i morgon eller på tisdag!!!
Finaste Lydia Cohen skänkte den här vackra tavlan. Vilken kvinna hon är. Vilken energi hon sprider.
Och vilken jävla helvetes cancer hon har. Inte rättvist. Inte rättvist.
Vi letade kläder till kvällens happening. Men Anna och jag är precis lika kassa på det där med ekipering. Vi skulle verkligen ha en personal-shopper :-)) För vi tittar,  gillar (eller gillar inte) och tar det. Lätt och enkelt och inte en massa konstiga val. Och så gärna ett glas rosé på det. Då är vi nöjda, så enkelt. Och det förstår Anna på Oles Döttrar på Södra vägen!!!
Ser jag dubbelt? Roligaste Rongedalarna man kan hitta :-))
Alltså sötaste paret!! Patrik och Annette. 

En bror Rongedal, moi och Sara Lövgren. Hon var sååååå grym. Tack alla som var med och gjorde skillnad!!


1 kommentar:

  1. Hej, jag är Sheryln Coleman Jag är mest lyckligaste personen på jorden, efter 6 månader av sorg och sorg utan att med ett jag älskar, jag försökte alla mina möjligt bäst att se till att jag gör min älskare glad men det verkar aldrig fungera bra det var som jag gör allt förgäves men allt tack går till Dr Ogundu kom att ändra alla mina bekymmer och sorg till glädje. Jag visste den store mannen när jag läser några underbara vittnesbörd om Dr Ogundu hur han har hjälpt massor av människor på deras relationsproblem jag läste en tidning när jag såg stora vittnesmål, liksom min situation då jag beslutat att inte slösa tid eftersom jag har missade min älskare så mycket jag beslutade att kontakta honom och dela alla mina problem med honom som han berättade för mig att inte oroa sig för att han försäkra mig om att allt inom 48 timmar skulle redas ut jag trodde Dr Ogundu så mycket på grund av hur han har varit hjälpa många människor, min pojkvän som lämnade mig för gott plötsligt svarade min text och tillbaka mina samtal och bad mig förlåt honom var jag så glad är så tacksam mot Dr Ogundu för vad han har gjort för mig och jag lovar att vittna hans godhet hela mitt liv. Om du det går samma problem eller någon form av problem kontakt denna stora man på sin e-postadress: drogunduspellcaster@gmail.com
    1. Lär din älskare eller make tillbaka
    2. Pengar spell / lycka spell
    3. Välstånd stavnings
    4. Skydd trollformler
    5. Skaffa ett jobb stavnings
    6. Promotion trollformler
    7. Att få dina pengar tillbaka
    8. Freedom trollformler
    9. kärlek stava
    10. Hämnas stavnings
    11. Lottery spell

    SvaraRadera