måndag 14 april 2014

Nu e det FEST på Incontro!!!!

Jag vet att det bara är måndag idag, och alla har kanske inte hämtat sig från helgens bravader :-)
Men kung på natten = kung på dagen. Så boka genast in lördagen den 26 april.
För då ställer Incontro till med festen. Festen med stort F.
Dessutom vårens roligaste och viktigaste !!!!
Vi skall dansa och göra galna moves (så att våra barn skäms :-))). Vi skall sjunga (utan någon skam i kroppen), när Tommy Nilsson sjunger sina smäktande ballader.
Åh jag skall banne mig dansa tryckare - old school :-))
(Jag skall kanske göra en dans-lista (really old school) några krav har jag ju :-)
Så är du inte ogift eller gillar att dansa, tja då är det kört :-)) Sedan är jag inte så himla petig! hahaha!

Så dra på dig ditt bästa party-humör och kom. Gratis inträde och massor av skoj händer!
Läs mer här!
Fantastiska Lena Kalleviks initiativ är grymt fint!! Tack Lena och Incontro!!!
Så välkomna alla (blivande) löpare, slappisar, festprissar, alla blogg-vänner, alla modeller från kalendern. Och alla, alla andra glada, sköna människor som vill festa och göra skillnad!!
Så här fint har Incontro gjort!!!



1 kommentar:

  1. Aj aj just den helgen:-(( konstaterar att jag missar galna Cecilia-moves men iofsig besparar jag alla andra mina. :-)) kRRam ändå

    SvaraRadera