måndag 7 april 2014

Du kan få mig så lätt :-))

Alltså jag har hittat "min" tröja!!
Hamnade av en tillfällighet på skönaste tryckeriet idag.
Och de trycker alla Håkan Hellström t-shirts, men det fattade ju inte jag. Men en gång.
För jag tyckte att t-shirten bara skrek -Ceeeeeciiiiliiiiaaaaaa!
Och när jag kopplade att det är en textrad, så blev den ju helt plötsligt extra intressant.
För om jag skulle använda den, så skulle jag ju inte framstå, som så desperat, som jag egentligen
är :-))
För alla vanliga skulle ju tänka... -Hmmmm, hon gillar Håkan Hellström, cool brud (det sista hittade jag bara på själv :-)))
Smart va??? :-)))
Så jag säger ju det, t-shirts med förklädda budskap is da thing :-)))
Kanske är jag inte lättast att få. Men nog fan vore det nice med lite kärlek :-))



2 kommentarer:

  1. Med den T-shirten och födelsedagstrosorna runt halsen så borde väl budskapet gå fram lite sådär lagom :-)). Carola hade ju en som det stod LEDIG på med blinkande bokstäver, vulgärt övertydligt tycker jag. Bloggläsarnas kärlek har du redan men det finns ju olika sorters kärlek….
    Kommer att tänka på en gammal Supremes- låt ”You cant hurry love” men du vill ju att det skall gå i 180 knyck? Men, när man minst anar det så……
    Puss o krram från en som inte kan hålla fingrarna i styr (från tangentbordet)

    SvaraRadera
  2. Omedelbara resultat från de första 3 dagarna av att kontakta Love-spell caster kallas Dr.Oduduwas, jag bestämde mig för att gå med i kärleksspellprogrammet för att få tillbaka min man att älska mig mer efter 2 år av separation. Jag är glad att rapportera att min man och jag är tillbaka på rätt spår. Min man har varit ångerfull mot hans handlingar och ont han orsakade mig, han ringde mig på telefon för att be om ursäkt, bara igår morgon kom min man Aslund hem.
    Tack vare Oduduwa Great Love spell-caster lunchade han en magisk kärleksspell på min räkning. Dess fantastiska jag upplever direktresultat fick ett telefonsamtal från Anderson min man och igår kom han hem för att träffa mig. här är Oduduwa personligt kontaktbrev: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com kan även Whatsapp nummer: +2348109844548. Jag hade mycket tur att ha denna personliga kontakt med Oduduwa, och på grund av hjärtats glädje lovar jag Oduduwa att jag kommer att dela med mina vänner om hans stora magiska kärleksspellande krafter för att lösa följande problem:
    - Om du vill ha din ex tillbaka.
    - Avsluta skilsmässa och återförenas med ditt äktenskap
    - Vinn tillbaka Tillit från din älskare
    - om du alltid har mardrömmar eller dåliga drömmar på natten
    - Du vill bli befordrad på ditt kontor. (Lycka till och framgång)
    - Du vill ha kvinnor / män att lockas till dig.
    - Om du vill föda ditt eget barn.
    - Stava till styrkor, rikedom och berömmelse.
    - LOTTO vinnande magiska nummer.
    - Växtbaserad botemedel och helande av någon blodsjukdom. (Botemedel mot bröstcancer)
    Jag heter Caroline Maclver från Stockholm sverige. Vi förtjänar alla att vara lyckliga i vårt äktenskap och relationer, därför önskar jag er lycka till.

    SvaraRadera