onsdag 14 augusti 2013

Tjohoooo fuckcancerandrun t-shirten finns i vitt nu :-)

Så upp och hoppa alla människor.
Nu finns världens bästa löpar-tröja även i vitt, och är om möjligt, ännu lättare om foten :-) (när man springer alltså, eller vad tänkte du? :-))

Så beställ ett exemplar du också. Även om du inte springer, bara för att göra skillnad.
Eller så beställer du en tröja och börjar springa :-))
Du kan till och med få springa med mig, om du köpt tröjan :-)) Stort :-)
(så fort min lunginflammation har gett sig)

Eller någon utav oss andra, som kommer att springa i Skatås minst en gång i veckan under hösten, åh då är det bara att hänga på, om man vill ha lite sällskap!!

Så blir du ivrig och vill beställa en vit redan nu, så beställ en svart i shopen och maila mig på fotografcecilia@gmail.com att du vill ha en vit.
(Kommer nämligen inte riktigt ihåg, hur man lägger in bilder, så det får jag lösa i morgon, men beställa kan man alltid.)
Har till och med fått en beställning från Frankrike, och jag vet att det blir fler nu när den också finns vitt! Merci beaucoup"!

Och tack alla ni som redan köpt tröjan!!
Och alla ni som mailar och tackar för bloggen, ni anar nog inte hur mycket ni betyder för mig :-)
Kramar och kärlek till er därute!
Oj vad gul den ser ut efter en omgång i Instagram .-)) Men den är kritvit och skit snygg!!
Självklart finns den fortfarande i svart också!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar