onsdag 21 augusti 2013

Lite burlesque och lite golf :-)

Morgonmöte på nyrenoverade Evas Paley.
Till och med jag inser trenden.
Alla ställen vill se ut som en blandning mellan mexikanska horhus (som de gör på film) och dekadenta Burlesque klubbar. Vem satte den trenden? Hotell Costes i Paris leder ligan, still.
Så jag undrar lite smått när någon vågar öppna en riktig burlesque klubb i Göteborg...
Trust me, i´ll be there :-))

I alla fall, vi hade vuxenmöte där, som skall ta fuckcancerandrun till högre höjder. Jag vill ju bara kasta mig in i framtiden, med världens bästa projekt.
Men kanske min halvjobbiga iver beror på att jag faktiskt fråntagits en liten bit av den tilltro som kallas framtiden. För mig gäller det här och nu. Och gärna med det samma!!!
Och vänta bara. Skall strax iväg på mitt andra återbesök, på onkologen. Sedan skall ni få se på grejer.
Kanske är jag inte riktigt så kaxig :-) så håll gärna en tumme eller två.

Efter Evas Paley blev det lunchmöte på Delsjöns Golfklubb. Kanske inte mindre vuxet, men jädrar vilken härlig energi :-))
Det kommer att bli grymt!!

Konstigt att sitta ner och skratta med underbara människor. Och känna livet i sig.
När det från oväntat håll, på en nanosekund.
Dyker upp en tanke om att jag faktiskt skall sitta framför Dr. Marie och höra hur jag mår, på riktigt.
Hur mitt CA125 värde är. Och jag är helt övertygad om att det är bra.
Men ändå. Det är i sådana nano-sekundrar som jag känner att man ändå inte lever helt i det vanliga livet...
Men nu skiner solen och livet är toppen :-))
puss & kram
Vilket super gäng :-)) Nu är det bara fram som gäller. Lunch möte - check :-)
Visst är det fint här? Morgonmöte - check :-))




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar