torsdag 22 augusti 2013

I´m a combat-cancer-warrior!

Ny dag och nytt liv, eller?

Känslan av "här & nu" känns ännu tydligare idag :-))
Söta Anna kom in på en fika i morse. Det är rätt tråkigt att alltid jobba själv.
Mina kunder är väldens bästa, men just allt ensam arbete där i mellan, är lite.. ensamt.

Sedan swischade Katarina förbi (fattar ni vilken energi den människan har :-))) med våra kläder till Midnattsloppet på lördag.
Temat princess warrior kvarstår, bara attityden som är annorlunda. Marie och Katarina snäppade upp min lite mjuka rosa mesiga linje. hehehe
Till en riktiga warriors. Vi snackar combat-cancer-warriors.

Så nu försöker jag ta mod till mig och ringa Carina på onkologen för att få svar på om jag är "frisk" :-) eller inte :-) (förkylnings frisk alltså :-))
Och så fuckcancerandrun tröjorna på det :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar