söndag 11 augusti 2013

En vanlig söndag!!

Vet inte vad som hände igår, men jag glömde totalt av att blogga :-)
Fotade en CEO vid lunch (en super trevlig kund som såg ut som en blandning mellan Dohlp Lundgren och Börje Salming :-))
Sedan en galet glad möhippa och därefter var jag helt slut :-)
Casey e på kusten.
Så jag har varit helt själv sedan min tornado till farsan drog hem till Kungsbacka (frysen är nu fylld av pannbiffar och lasagne, så gissa vad jag ätit till lunch de senaste tre dagarna :-))))

Jag tror att penicillinen hjälper, men löpning.... far from.... känner mig egendomligt hängig. Men det kanske är helt naturligt när man har en släng a lunginflammation :-)))
Men ändå pigg i huvudet. Vilket är viktigast.
Så idag skall jag ligga i sängen och gå igenom intervjuerna för projektet.
Skall bli så kul, men det är mycket mer jobb med att få klart, det än vad jag trodde :-)
Men det kommer att bli sååååå bra. Jag har gjort 3 provbilder på tre av tjejerna. Och man skall ju inte förhäva sig, jag vet. :-)
Och det vill jag inte, för jag ger all credd till mina fina modeller. Men det kommer att bli såååå bra!!!
Ni är sååå duktiga och snygga och proffsiga tjejer!!!

En fin söndag morgon önskar jag er därute!!
Hahaha kunde inte låta bli, visst e den kul :-))) lol För det var tydligen orgasmens-dag i onsdags.
Hur kunde jag missa det? Väl värt att fira :-)))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar