fredag 16 augusti 2013

En härlig fredag i Vasastan!

Fredagen började med söt baby-fotografering och slutade med ren bild-redigering.
Och nu sitter jag i studion och klurar på hur jag skall hitta fler modeller. Till mitt skalliga projekt.
Och på hur jag skall nå fram, till någon på Fotografiska.
Jag har fått ett namn.
Så jag skall skriva, det vackraste av brev, för att fånga den personens uppmärksamhet.
Eller är det någon här, som kanske känner någon, som känner någon :-))

Jag vill inte outa några bilder än. Men det kommer att bli såååå bra och mina modeller är så vackra, modiga och stolta.

Igår var det kalas för min söta lillasyster som fyllde hela 28 år. Galet. För jag minns när jag höll i henne i min famn första gången och hon var så liten, så liten. Och så söt, så söt. Och hon var min första, riktigt stora kärlek. Grattis älskade syster!!

Nu kommer strax Morgan och myser med mig. Jag har ju varit själv i flera dagar, för Casey glider omkring i brudklänning, på värsta catwalken i Stockholm.
xoxo
Lilla Ellie 6 år. Skorna var nya och tröjan hade brorsans gamla flickvän stickat till henne. Hon var så söt och så stolt.
Åh så är hon ju värsta duktiga fotografen idag. Och skall börja på fotoskola nästa måndag.
Vi började med middag och Johan och brorsan var med :-)))
Kolla vilka snyggingar jag mötte ihop med Henrik Lundqvist, tänkte jag säga. Men så var det ju inte. Riktigt. Men på min promenad från studion till ramaffären träffade jag Kristina och Kattis. Sååå fredags glada och så klart alltid snygga i håret. Kristina är värsta duktiga frisören!! Och efter ramaffären gick jag till Coop Posten och där stod Henrik Lundqvist med sin fru i kön. Han hade kepsen långt ner över öronen och var inte alls sådär snygg i håret som han är på tv :-) Så man kan väl säga att jag mötte dem ihop? Det var ju under samma promenad i alla fall :-))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar