torsdag 29 augusti 2013

Charmig kille och stretchade knän!

Träffade charmigaste strategi/PR-kille idag :-))
Inte "Sommaren-med-Göran-reklam-bransch-glassigt" charmig. Utan mer genuint.
Och han vill hjälpa oss att ta skallighets-projektet till högre höjder. Gåååd dämn. (måste hitta ett bättre namn).
Såååååå tacksam!!!
Antagligen satt jag med öppen mun hela tiden, och bara häpnade.
Ni vet när man träffar människor, vars hjärnor bara sprakar. Det plus charmen, så ni förstår varför jag bara häpnade :-)))
Så nu är det styrfart igen.
Har också bokat in två nya modeller :-))
Men jag vill ha fler.
Så hör av er om ni känner någon, som vill vara med och göra skillnad.
För den här utställningen kommer att göra skillnad!!!!!
Super söta bloggerskan Emma att vara någons fru, har lovat att hjälpa mig leta efter modeller.
Men det lurar faror i att göra en efterlysning har jag förstått.
Efter att min blogg kompis vimmelmamman, gjorde en efterlysning för någon vecka sedan. På sin blogg.
Någon ville komma i kontakt med någon som haft cancer. Genom henne.
Och jösses vad hon fick pisk "hur kan du vara så känslokall att du letar efter någon som är sjuk" var en av de snällare kommentarerna.
My gååååd.
Vad är problemet? Lotta har själv haft cancer, det ger faktiskt några fucking konstiga fördelar, som att man faktiskt får leta efter andra i samma situation. Utan att bli påhoppad av friska.
Så jag skrev ett inlägg på de kommentarerna, att det är faktiskt så att nästan allt tillåtet (för oss i cancer-branschen) när det gäller att samla in pengar till forskningen.

Åh är ni på Focus och handlar, så spana in deras TV reklam, för där är jag med.
Rätt coolt tycker jag :-))
Jag fotade lite åt dem  i våras och då fick jag vara med där. Rätt schysst.
Synd bara, att jag inte fått upp min nya himmelskt snygga hemsida än...
Men den kommer efter helgen .-))

Hörde en skön sak idag;
-Att tänkta stora tankar, tar lika lång tid, som att tänka små !!!
(eller något liknande, andemeningen var iallafall så här :-)
Super skönt när man vill stretcha utsida knä. Där man ofta får ont efter för mycket löpning
Ställ dig i hunden. Och korsa benen. Böj det ben som du korsar. Det är i det "raka" benet (på den här bilden det vänstra) som stretchen känns. Åh ser ni vad fint peruken sitter under min BAD WIG DAY-mössa :-)
Känns såååå skönt ont. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar