lördag 31 augusti 2013

Att vara någons fru passar dubbelt bra idag :-)

Tack fina Emma!!!
För att du hjälper mig leta efter fler modeller till mitt projekt.

Så nu sitter jag här och väntar :-)
På att någon klickar sig in hit och säger att hon vill vara med.

Och på måndag skall jag träffa en kille som driver ett galleri.
För jag har ju faktiskt inte en aning, om hur man sätter ihop en utställning :-))
Brukar prata med min granne konstnären Lars Tunbo, för han är grym. När det gäller paketering. Och konst. Och känsla.
Men nu är han ju bortrest i några veckor...
Men under tiden skall jag fota och sätta ihop det här projektet.
Och vi skall göra skillnad. Och samla in pengar. Så forskarna kan forska. Och rädda fler liv!!!
Så som de räddade mitt liv.
Och inte nog med att vi skall samla in pengar till forskningen. Vi skall göra så stor skillnad, att ingen människa, förhoppningsvis, ingen människa efter det här, kommer att skämmas över att de fått cancer.
För det hörde jag om, så sent som för två dagar sedan. Om en kvinna, i min ålder, som skämdes.
Är det inte sorgligt. Så nu måste vi andra föregå med gott exempel. Och höja ribban. Och berätta om hur det är att ha cancer.
Och att det inte är något att skämmas för.
För vem väljer att få cancer? Eller var det hamnar?

Åh så fotade jag bröllop idag.
Såååååå fint och såååååå romantiskt.
Jag vet inte hur många vigslar jag fotat, men det är väldigt, väldigt många.
Men det spelar ingen roll, hur många, för varje vigsel är magisk. Även om kärleks-graden kan skilja sig lite åt :-)

Så njut av lördag kvällen mina vänner :-)

åh det går fortfarande att hjälpa mig att springa medoc marathon, genom att skänka 1:- per meter. Jag tror att vi är uppe i 3 km :-))

Så här såg att vara någons fru ut idag!!! Tack fina snälla Emma!!!

Så här såg det ut på FB!! Dela gärna om ni ser länken :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar